opieka serwisowa

Opieka serwisowa

Idea

Usługi działu wdrożeniowo-serwisowego stanowią istotny element naszej oferty wyróżniający firmę OST-ENGINEER na rynku pod kątem jakości oraz sposobu obsługi Klienta.

Wszelkie realizowane przez nas zadania wykonujemy z pełną odpowiedzialnością udzielając Klientom pełnej gwarancji ich jakości.

Forma obsługi serwisowej

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów oferowany przez nas serwis dostępny jest w dwóch formach:

- bieżąca obsługa serwisowa: zlecenie serwisowe realizowane jest w możliwie najszybszym terminie (max 72 godziny) i wyceniane zgodnie z cennikiem usług serwisowych.

- opieka serwisowa SLA: zlecenia serwisowe wykonywane są bezzwłocznie i objęte są gwarancją usunięcia awarii (max 24 godziny). Dodatkowo opieka serwisowa SLA obejmuje m.in. rabaty na wykonane usługi, nieodpłatne godziny pracy serwisu / zdalną administrację, sprzęt zastępczy w przypadku awarii czy opiekę konsultanta.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Kompetencje terytorialne

Mapa obsługi serwisowej

instalacje oraz bieżący serwis systemów teleinformatycznych realizowany poprzez dział wdrożeniowo-serwisowy OST-ENGINEER

instalacje realizowane poprzez dział wdrożeniowo-serwisowy OST-ENGINEER - bieżący serwis systemów teleinformatycznych realizowany poprzez naszych Partnerów